Producenci
Promocje
Marynarka damska Lorenzo Cocomore błękitna
Marynarka damska Lorenzo Cocomore błękitna

239,00 zł

Najniższa cena: 349,00 zł
szt.
Bluzka Spinny Cocomore jasny beż
Bluzka Spinny Cocomore jasny beż

99,00 zł

Najniższa cena: 139,00 zł
T-shirt damski Tres Bien Cocomore beżowy
T-shirt damski Tres Bien Cocomore beżowy

89,00 zł

Najniższa cena: 119,00 zł
T-shirt damski Tres Bien Cocomore czarny
T-shirt damski Tres Bien Cocomore czarny

89,00 zł

Najniższa cena: 119,00 zł
Komplet damski Nolly Cocomore czarny
Komplet damski Nolly Cocomore czarny

199,00 zł

Najniższa cena: 269,00 zł
Bluzka damska Rosie Cocomore biała
Bluzka damska Rosie Cocomore biała

99,00 zł

Najniższa cena: 129,00 zł
Kurtka jeansowa Jessie Cocomore
Kurtka jeansowa Jessie Cocomore

209,00 zł

Najniższa cena: 309,00 zł
Komplet Larrisa Cocomore beżowy
Komplet Larrisa Cocomore beżowy

229,00 zł

Najniższa cena: 299,00 zł
Marynarka damska Hood Cocomore szara
Marynarka damska Hood Cocomore szara

229,00 zł

Najniższa cena: 299,00 zł
Sukienka Matilde Cocomore czarna
Sukienka Matilde Cocomore czarna

139,00 zł

Najniższa cena: 179,00 zł
Sukienka Matilde Cocomore fango
Sukienka Matilde Cocomore fango

139,00 zł

Najniższa cena: 179,00 zł
Sukienka Matilde Cocomore szara
Sukienka Matilde Cocomore szara

139,00 zł

Najniższa cena: 179,00 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Podstawowe informacje

W celu dokonania zwrotu zakupionego towaru (na podstawie odstąpienia lub reklamacji) należy odesłać go na nasz adres:

Cadori

ul. Grunwaldzka 31A, 95-200 Pabianice

Do przesyłki należy dołączyć paragon/fakturę za zakup towaru oraz wypełniony formularz zwrotu znajdujący się tutaj:

https://cadori.pl/pl/i/Formularz-zwrotu/16

W przypadku reklamacji:

https://cadori.pl/pl/i/Formularz-reklamacyjny/17

 

Prosimy pamiętać, że czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przez Państwa przesyłki do dnia dostarczenia zwrotu do nas.

Zwracany towar musi być w stanie nieużywanym (towar nie może być prany, noszony, brudny, zniszczony i musi posiadać metkę). Prosimy też o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki aby zwracany towar nie uległ zniszczeniu/zmoczeniu podczas dostawy.

Bez spełnienia powyższych warunków nie będziemy mogli przyjąć zwrotu.

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep.cadori@gmail.com.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Grunwaldzka 31A, 95-200 Pabianice, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep.cadori@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Grunwaldzka 31A, 95-200 Pabianice.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl